trešdiena, 2010. gada 17. februāris

Āfrikas meļu un biržas stratēģija

Sākšu ar to, ka turpmāk mani raksti būs ar garumzīmēm, lai vieglāk saprastu šos rakstus. Kamēr vēl tiek pildīti kursi skolā, esmu nolēmis jūs iepazīstināt ar Āfrikas meļiem un biržu, jo drīz arī būs jāpapildina izklaides stratēģija un būs jāuzraksta arī par karjerām.
Tātad Āfrikas meļi ir spēle, kurā jums tiek dotas 6 zvaigznītes trīs dažādās krāsās - zila, zaļa un oranža. Spēles uzdevums ir iegūt pēc iespējas vairāk zvaigznītes gan melojot, gan pieķerot melos citus. Sākumā zvaigznītes piešķirtas netiks. Tās var iegūt piecos dažādos veidos- nopērkot tās reizi dienā par 100 dolāriem un 10 enerģijas punktiem, pērkot tās par 9 zelta monētām, pasūtot kādu no maksas pakalpojumiem, vinnēot tās "Afrolotto" veiksmes spēlē vai uzvarot šajos pašos meļos.
Spēles galvenajai lapai vajadzētu izskatīties lūk šādi:
1.) Šeit varat nopirkt zvaigznītes par 100 dolāriem un 10 enerģijas punktiem, bet tikai reizi 24 stundās.
2.) Šeit varat nopirkt zvaigznītes negaidot, samaksājot 9 zelta monētas.
3.) Šeit varat sākt spēli izvēloties spēlētāju skaitu (agrāk meļus varēja spēlē tikai trīs spēlētāji viena spēlē).
4.) Spēles pamācība.
5.) Birža. Par šo sadaļu pastāstīšu uzreiz pēc tam, kad būšu pastāstījis par meļiem.

Pirms spēles ieteicams izlasīt noteikumus. Galu galā, kā jūs varat spēlēt spēli nezinot noteikumus ?
Lai sāktu spēli uzspiediet uz vienas no pogām (3 spēlētāji, 2 spēlētāji) pēc jūsu izvēles. Manā gadījumā es izvēlējos trīs spēlētajus, jo tā ir iespējams iegūt vairāk zvaigznītes (simple* mathematics, 2*6=12, 3*6=18):
Šādam vajadzētu izskatīties spēles galdam.
Spēles sākumā (un visos gājienos, kad nav atklāts neviens melis) Āfrikas padome uzliek galdā vienalga kādas krāsas zvaigznīti. Bildē redzams, ka man ir 2 zaļās zvaigznītes 4 oranžās. Zilās man nau. :( Pretinieki nevar redzēt nedz kādas un cik krāsas zvaigznītes tev ir, nedz arī to zvaigznīti, kuru tu uzliec.
Spēlētāju gājieni iet pretēji pulksteņrādītāja virzienam ap galdu.
Savā gājienā tu vari izdarīt tikai vienu darbību, vai nu uzlikt kādu zvaigznīti, vai nu mēģināt kādu pieķert melos.
Ja kāds pieķer pretinieku melos, viņam tiek visas zvaigznītes uz galda, bet ja neuzmin meli, tad zvaigznītes tiek nemelim.
Katram jūsu gājienam tiek dotas 30 sekundes.
Spēle beidzas tad kad visiem spēlētājiem ir beigušās reizes.
Uzvar tas, kuram ir visvairāk zvaigznītes pēc spēles beigām.
Tākā uz galda ir uzlikta zaļas krāsas zvaigznīte, uzliekot oranžas krāsas zvaigznīti iznāks, ka es meloju, bet uzliekot zaļas krāsas zvaigznīti es nemelošu. Pieņemsim, ka es uzlieku oranžas krāsas zvaigznīti. Pienāk pretinieka Pa kreisi (viņš atrodas pa kreisi bildē) kārta. Pieņemsim, ka viņš mēģina mani pieķert melos. Diemžēl viņš ir uzminējis un manas zvaigznītes tiek viņam. Tagad pieņemsim, ka uz galda ir oranža zvaigznīte un es uzlieku tādas pašas krāsas zvaigznīti. Un taagd atkal pienāk pretinieka Pa Kreisi kārta. Viņš jau ir sacerējies, ka es tagad atkal melošu un mēģina mani pieķert melos. Viņš kļūdās un viņa zvaigznītes tiek man. :) Pēc spēles:Yess ! Es buzvarēju šajā spēlē un ieguvu balvā 3 zvaigznītes ! Zvaigznīšu skaits ir atkarīgs no tā cik meļus tu esi atklājis un no tā cik zvaigznītes esi ieguvis.
PADOMS: es ieteiktu pēc iespējas mazāk "melot" jo tādējādi palielināsies iespēja, ka pretinieks "nepieķers" jūs melos.

Tā tākā par meļiem tas pagaidām būtu viss, tagad laiks pastāstīt par biržu.
Biržā jūs varat iegādāties dažādas lietas, kurs āfrikas veikalā jūs nenopirksiet. Tās var būt visādas- kolekciju mantas, pilnas kolekcijas, izietas karjeras, kalniešu statusi, indigo pēcnācēji, dolāri, pārsteiguma kastes (tajās var būt jebkas), slepenie dzīvnieciņi un mazā, vidējā mun lielā kaste (arī tajās var būt jebkas). Mantām protams ir adekvāta summa un neceriet, ka kautko iegūsiet par mazu summiņu ! Dažreiz arī vajag pakrāt zvaigznītes. Cenas svārstās no 5 līdz 300 zvaigznītēm. Birža izskatās šādi:Ja gribat nopirkt kādu jau sen kārotu balvu tad ieteicams ieiet biržā ap plkst 9:00 - 10:00 no rīta, jo tad balvas ir tikko ieliktas un ir lielāka iespēja kaut ko dabūt. Tikai nebastojiet skolu ! Āfrikas administratori nav atbildīgi par to, ka jūs neapmeklējiet skolu dēļ datora ! Ja vēl mācāties skolā, tad labāk ieejiet brīvdienu rītos. Šitādu bastotāju dēļ arī izsoles ir pieejamas tikai no plkst. 16:00 !
Es pagaidām esmu izmēģinājis tikai mazo kasti. Rezultāts:Nu nekas dižs kā redzams nav, ja santīmu nekrāsi pie lata netiksi :)
Pgaidām tas ir viss ! Bb !

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru